Forum

U kunt pas reageren wanneer u ingelogd bent.

Ontwerp je eigen helm
Buiten de vele prints waaruit je standaard kunt kiezen, zijn er ook diverse mogelijkheden om zelf de helm van je baby te 'pimpen'.
kippetjeh: Wij hebben er stickers opgeplakt helaas gaan er nu stukjes omkrullen maar alsnog is t beter als t standaard disign !!
mama van finn: @doesburg : waar hebben jullie de helm laten airbrushen ?
doesburg: Wij hebben de helm van onze zoon ook laten air-brushen. Als hij een helm moet,maken we d'r ook wat moois van en dat is hij ook geworden.We hebben hem wit laten afleveren en hem een wit/blauwe parelmoer kleur gegeven met zilveren steren bij een aantal ventilatiegaten en zijn naam erop! Voor de grap in kleine letters Safety First op de achterkant.We krijgen ook heel veel leuke reacties!
liselot: Ik vind de standaard prints zo afschuwelijk. Ik heb gewoon een witte helm genomen, maar had hem ook wel willen oppimpen.
dudink: Hahaha, geweldig dat zal er vast en zeker stoer uitzien Wendy! #airbrush #helm
wendyvandeklomp: Mijn zoon heeft zijn helm sinds 1,5 week. Wij hebben hem laten air-brushen. Na een lange zoektocht vonden we het perfekte plaatje. We kijken nu graag naar zijn helm.:-)
quinley: zijn er meerdere prints of alleen de standaarts prints?
lien: Ik heb mensen gezien die de helm beplakt hadden met strass-stenen, stickers of laten air-brushen. Dat laatste bleef niet heel goed zitten. De stickers en stenen mogen niet los getrokken kunnen worden door de vingertjes van uw kind want dan kan het in zijn mond terecht komen en ...
mirthew1: Hoe gaat dat in zijn werk?
plaats bericht