Forum
U kunt pas reageren wanneer u ingelogd bent.
Wennen?
adak: Laat je kind gewoon op eigen tempo opbouwen, wij hebben op advies van Livit eerst overdag alleen rustig aan opgebouwd, na ruim een week pas op bed overdag en pas na 2 weken ook snachts, dat ging best goed! Gebruik Engels Pluksel voor de drukplekken, werkt bij ons beter dan de zeem!
vosko: Heel herkenbaar, vandaag heeft onze jongste dochter ook voor het eerst haar helmpje op. Dit viel nogal tegen, want onze anders zo rustige en vrolijke dochter was alleen nog maar rustig op schoot of de arm. Zodra ik ze in de wipstoel of bed legde begon ze te krijsen, zoals ik ze nog nooit heb horen huilen. Ook bij haar waren er drukpunten, die even later weer wegtrokken. Dus ik zie het voor vandaag wel gezien en ga er morgen weer met frisse moed weer tegen aan.
mama_j: Bij Tygo ging alles goed dus ik kan niet met je meepraten maar waar je wel op moet letten is misschien oorontsteking. want als je daarbij je kindje neerlegd komt er druk op de oren te staan wat de pijn veroorzaakt. het zal het waarschijnlijk niet zijn maar je weet maar nooit! succes!
![left {$pages['name']}](/customer_data/images/site/nl/topmenu_item_left.png)
![right {$pages['page']}](/customer_data/images/site/nl/topmenu_item_right.png)
![left {$pages['name']}](/customer_data/images/site/nl/topmenu_item_left_sel.png)
![right {$pages['page']}](/customer_data/images/site/nl/topmenu_item_right_sel.png)